شبابيك على الحياة

من اجل رؤية ما يدور حولنا , لننظر من الشبابيك

العودة

العودة

مساء الخير – او صباحه على حسب انتو هاتقرو الكلام ده امتى
الحمد لله رجعت تانى بعد طولة غياب
بس ان شاء الله هااحاول اعوض اللى فاتنى
– انا مكنتش مختفى من البلوج بس , انا كنت مختفى تماما عن النت تقريبا ماقريتش ولا موضوع فى الشهر اللى فات , بس نعمل ايه بقى ظروف السفر و الترحال ومشاغل بالهبل مكنتش بفتح الكمبيوتر حتى
على العموم ان شاء الله هااحاول اقرا اخر التدوينات , وهاارجع لكم على طول

وطبعا اهم حاجة
كل سنة وانتم طيبين
عندكم السنة الجديدة , و عيد الاضحى و امتحانات نص السنة – للى عنده

وقشطة

5 comments:

اهلا مرة تانية وكل سنة وانت طيب
ويا رب تكون السنة الجاية خير وسعادة وحب عليك

سلام

December 28, 2006 10:28 AM  
Anonymous said...

ايوووة
انا عندي امتحانات
عااااااا
كنت باجي مش الاقيك و لا الاقي اي جديد
قلقتنا عليك
ابقي سيب ورقة علي باب التلاجة تقول انك مسافر يا عمنا
:)))))

كل سنة و انت طيب

December 28, 2006 12:40 PM  
Ensan said...

rasha
وانتى بالف صحة وسلامة ,وان شاء الله سنة سعيدة عليكى كمان
وتيجى مصر برضه من غير مانعرف

EPITAPH
تلاجة ايه فى السقعة دى , انا كنت حاطط الورقة على الفرن بس الظاهر ولعت
معلش غلطة يا كبيرة مش ها تتكرر بس فعلا انا ماكنتش عارف اقعد على كمبيوتر
ومن ناحية اللف ففيه موضوع هااحكى فيه - مع انى مش رغاى


باتاسف تانى لكل الى كان بيجى ماياخدش واجب الضيافة
P.s انا ماعنديش امتحان نص سنة لولولولوى
بس عندى العن منه
واااااء

December 28, 2006 2:38 PM  
Ensan said...

ماشى الطريق
الله يخليك , بس كده ايدك فاضية , مفيش قصة جديدة ولا حاجة ( صحيح فيه كذا موضوع بتوع ديسمبر ماقريتهومش , بس برضه انا طماع حبة

December 29, 2006 1:00 AM