شبابيك على الحياة

من اجل رؤية ما يدور حولنا , لننظر من الشبابيك

مشاعر

مرة تانية الحياة
انا تعلمت حاجات فى الايام اللى فاتت - مش لازم تكون ايام الاسبوع ممكن الشهور او السنين
كل واحد من اصحابى بيضيف حاجة , حلوة , جميلة مؤثرة لحياتى
جوايا افكار وامشاعر كتير مخلوطة ببعضها ,. خوف من المستقبل , حاجات كتير مش متأكد منها
بس اللى انا متأكد منه انى محاتجكم كلكم , محتاج حبكم ودعمكم , محتاج وجودكم وكلامكم
حاجات كتير محتاجها , انتم مش حاسين باميتها بس بجد تفرق معايا كتير
اللى بافكر فيه انه ده دورى انى ابين اقد ايه انا بعزكم
المشكلة انى متقيد بقيود غبية مش قادر اكسرها , ماباعرفش اعبر عن حبى ماباعرفش اتكلم
الكلام محبوس جوايا
علشان كده ياريت محدش يزعل لو حس انى بعيد , انا قريب بس مش عارف ابين ده
انا صاحبكم بس مش عارف اوضح
كل املى انى اقدر اعبر عن افكارى وكلامى صح
كل املى انى اقدر ارمى النوتة واتكلم
اصحابى , شكرا
---------------
كلام نفسى اقوله بس مش عارف


1 comments:

karakib said...

مش فاكر مين اللي قال الحكمه دي بس هو حد مشهور
كل شخص اقابله يفوقني في ناحيه واحده علي الاقل يجب ان اتعلم منه فيها
انتوك

August 06, 2006 11:34 AM